Hráčské statistiky

Co je to hodnocení výkonu?

Je to vypočítaná hodnota dovednosti hráče, založená na porovnání tanků, se kterými hráč hraje; tedy počtu vítěství s nimi a průměrném poškození za bitvu.

V čem je hodnocení výkonu lepší než hodnocení efektivity (ER)?

Je to přesnější vyhodnocení hráčovy dovednosti, protože se zaměřuje na dvě hodnoty, které je těžké zlepšovat současně – udělené poškození a procento výher (např. klanové války a roty mohou vylepšit podíl vítězství, ale obyčejně snižují průměrné poškození za bitvu). Hráč v podstatě nemůže zlepšit tyto dvě hodnoty, aniž by přímo nepodpořil svůj tým. V takovém hodnocení výkonnosti hráče tedy není tolik prostoru sobecky nafukovat statistiky.

V čem je potíž hodnocení efektivity?

Hodnocení efektivity je chybné z mnoha důvodů a dovoluje hráčům zlepšení, pokud se jednoduše soustředí na věcí, které zvyšují hodnocení efektivity.

Zejména nadhodnocuje zabírání základny („capování“) a první odhalení (detekci) nepřátel. Hráči, kteří se starají především o hodnocení efektivity, tak kazí hru ostatním (např. svým ninja-capováním nebo sebevražedným odhalováním nepřátel na začátku bitvy).

Jaké jsou obecné třídy v hodnocení výkonu?

V současnosti dělíme hráče do následujících kategorií podle výkonnosti:
  • Méně než 500 – velmi špatný hráč
  • 500 až 699 – špatný hráč
  • 700 až 899 – podprůměrný hráč
  • 900 až 1099 – průměrný hráč
  • 1100 až 1349 – dobrý hráč
  • 1350 až 1499 – velmi dobrý hráč
  • 1500 až 1699 – skvělý hráč
  • 1700 až 1999 - unikátní hráč
  • 2000 a více - super unikátní hráč